Günümüzde şirketler hiç olmadığı kadar satış odaklı. Pazarlamanın faydası çoğu zaman; “satış olduysa başarılı, olmadıysa başarısız” olarak ölçümlenmek isteniyor. “Varsın, marka yatırımım da ardınca gelsin” diye düşünülüyor. Peki, böyle bir çağda nasıl pazarlama yapacağız?
Pazarlama denince aklınıza sırt çantasıyla şirketinizin kapısında beliren ve ”hesap makinası lazım mı abi” diyen adam mı geliyor? Yapmayın! Dünya, pazarlamayı yönetenlerin eliyle yönetiliyor. Türki-ye’nin kalkınması için ileri teknoloji yatırımları şart, bu doğru. Ancak, bu hemen olabilecek bir iş mi?
444 32 50 | Altunizade İSTANBUL | İletişim | KVKK Aydınlatma Metni
© Copyright 2020 Tüm Hakları Saklıdır