Hakkında

Pazarlama… Özünde bir algı yönetimi olan bu bütünleşik faaliyet o kadar çok disiplinden yararlanıyor ki; markaya, hedef kitlesine ve rekabetteki durumuna göre özelleştirilmezse yeterli sonuç alınamıyor.

Böyle bir durumda ''Ben pazarlamacıyım ve her markaya hizmet veriyorum.'' diyenlere katılmıyorum.

Benim uzmanlığım şirketler arası pazarlama, yani B2B. Hedef kitlesi şirketler değil, şahıslar olan markaların (B2C) pazarlama işini üstlenmeyi bu nedenle uygun bulmuyorum.

Evet, Türkiye’de B2B markaların çoğunluğu pazarlama iletişimine önem vermediği gibi, yine hiç de azımsanmayacak bir kesim pazarlama faaliyetlerine inanmıyor bile!

Böyle bir ortamda, bile isteye 20 yılı aşkın bir süredir sadece B2B markalara pazarlama eğitimi ve uygulayıcı danışmalık hizmeti veriyorum.

Benim sadece 1 tane başarı kriterim var, o da birlikte çalıştığım her markanın pazar payının artması. Bu benim için mesleki tatmin noktası.

Şuna gönülden inanıyorum ki, Türkiye’de şirketler arası pazarlamanın önemi kavrandıkça ve bu alanda daha fazla uzman yetiştikçe, ülkemizden dünya markaları çıkarma şansımız artacak. 

Sosyal medyadan takipte olalım mı?

İletişim

MARKA KÜPÜ PR ve Pazar Araştırma Hizmetleri Ajansı Ltd. Şti.
444 32 50

ST Endüstri Medya

444 32 50 | Altunizade İSTANBUL | İletişim | KVKK Aydınlatma Metni 
© Copyright 2020 Tüm Hakları Saklıdır