B2B Pazarlama Eğitimi

20 yılı aşkın bir süredir sürekli geliştirdiğimiz Sektörel Odaklanma Sistemi, şirketler arası pazarlama (B2B) için çok verimli modeldir.

Sektörel Odaklanma Sistemi şunları kapsar

- Önce güçlü pazarlama iletişimiyle farkındalık sağla,
- Ardından müşteriyle dost olmaya çalışmak yerine gündemine odaklan,
- İlişki yönetimine geç ve rekabeti yönet. 

Bu eğitimde;

- Sektörel Odaklanma Sisteminin adımları,
- Pazarlama çalışmalarının nasıl planlanacağı ve uygulanacağı,
- Bir yandan yeni müşteriler edinmek için pazarlama yaparken diğer yandan nasıl marka yatırımı da yapılabileceği anlatılmaktadır.

B2B Pazarlama Recep akbayrak
Eğitim

Neden katılmalısınız?

Günümüzde sadece dijital pazarlama kanallarını kullanarak yeterli sonuçlar alınabileceği gibi bir algı oluşturulmuştur. Bu durum müşteriye ulaşmak açısından doğrudur, çünkü potansiyel müşterilerimizin neredeyse tamamı akıllı cep telefonu kullanmaktadır. Ancak şirketler arası pazarlamada, potansiyel müşterilerimizin cep telefonlarına markamızı 'sızdırmak', farkındalık sağlamak için kesinlikle yeterli olmamaktadır. Mutlaka net bir stratejiyle ve pazarlama karması yaparak potansiyel müşterilerimizin ikna edilmesi gerekir. İster şirket sahibi ya da üst düzey yönetici olun, isterse kariyerinize yatırım yapın, bu eğitime katılarak işinizi geliştirebilirsiniz.

B2B pazarlama eğitimine kimler katılmalı?

* 'Algıyı yöneterek' bütünü yönetmek isteyen şirket sahipleri.
* Şirketlerin pazarlama ve satış departmanlarında çalışanlar.
* İşlerini büyütmek ve yeni müşterilere ulaşmak isteyenler.
* B2B firmalara hizmet vermek isteyen ajans çalışanları.
* Bu alanda eğitim alan öğrenciler.
* Daha kolay iş bulmak isteyenler. 

Eğitimden bazı konu başlıkları

* B2B pazarlama iletişimi nedir, işe nereden başlanır?
* B2B pazarlama iletişiminden müşteri ilişkileri yönetimine geçiş.
* Potansiyel müşteriyle dost olmaya çalışma, gündemine ortak ol!
* Sektörel Odaklanma Sistemi nedir?
* B2B pazarlama stratejisi nasıl oluşturulur?
* Hedef kitle nasıl belirlenir, nasıl ulaşılır?
* Marka konumlandırması nasıl yapılır?
* B2B’de hangi iletişim kanalları kullanılabilir?
* İhracat için B2B pazarlama nasıl yapılmalı?

Şirketinize özel eğitim alın

Şirketinize özel eğitim talepleriniz için bir ön görüşme yapıyor ve eğitimi ihtiyaçlarınıza göre özelleştirerek; Eğitimin kapsamı / Fiyat teklifi / Alternatifli eğitim tarihleri sunuyoruz.

İletişim

MARKA KÜPÜ PR ve Pazar Araştırma Hizmetleri Ajansı Ltd. Şti.
444 32 50

ST Endüstri Medya

444 32 50 | Altunizade İSTANBUL | İletişim | KVKK Aydınlatma Metni 
© Copyright 2020 Tüm Hakları Saklıdır